CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, September 27, 2012

What IF??



My Feeling Now...



macam2 pikir...
persoalan banyak tak terjawab sbb hari sebetulnya belum smpai lagi!

ke nak blagak mcam rileks n xda pape akan jadi..
kalau la boleh..
mcm dalam gmbar ni..
hahahaha..
snyum pun mcam tak ikhlas je...




pape pun..sntiasa la tenangkan diri..
supaya smuanya brjalan dengan lancar...n xda msalah nanti!

klau orang tanya risau ke..nmpak krisauan kt muka tuh..
aku akn jawab..


"aku risau?? tak de laaahhh...ilek la.."


yekeee?? boleh ke jwab mcm nih...hehee...
pape pun tnggu jela msanya..
dah tak lama dahhh..yg penting buat yang terbaik!!

:)





Monday, September 24, 2012

Kuatkan Hati


cepatnya masa berlalu..tinggal 6 minggu je lagi..
nak hbiskan sisa2 akhir dekat IPG nih..
5 taun stengah..
FUuuhhhh~mcm lama kan? tp sbenarnya rsa sekejap je..

dalam tempoh 6 minggU ni la mCAm2 nak kena tempoh n lalui..
dengan pembentangan kajian tindakan, kursus Kissm, peperiksaan akhir..




kadang2 raSa diri ni tak mampu nak lalui..
macam2 perkara yg jadi..
n mcam2 bnda perlu diselesaikan..
uRrrgghhhh...
tension kadang2.. tapi still ceriakan diri..
malas nak pikir bnda yang buat kpala jadi serabut..
klau tak nanti leh jadi gila...
hukhukkk..




tak nak la jadi gilaaaaa....sia2 blajar 5 taun stgh! 
dah mcm nak jd doktor plak..
kuii333...
sape kata nak jadi cikgu skrg snang?? susah tauuu...tnsiOnn pun ada!
hope dipermudahkan segala urusan..
Aamiin..

minggu depan aku ada pmbentangan kajian tindakan (VIVA)
aku harap sngat yang penilai2 ak msa pmbntangan dibuat nanti diorang okay..
n soalan yg bakal ditanya mudah2..
smoga Allah melancarkan urusan aku nanti
 serta permudahkan aku utk mnjawab sgala prtanyaan..

Fatin...cHaiyOkkk3... :) 

pembentang no.2 dripada 19 orang! cepat2 la habis...pheuuww..








Baby Hello Kitty