CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, September 24, 2012

Kuatkan Hati


cepatnya masa berlalu..tinggal 6 minggu je lagi..
nak hbiskan sisa2 akhir dekat IPG nih..
5 taun stengah..
FUuuhhhh~mcm lama kan? tp sbenarnya rsa sekejap je..

dalam tempoh 6 minggU ni la mCAm2 nak kena tempoh n lalui..
dengan pembentangan kajian tindakan, kursus Kissm, peperiksaan akhir..




kadang2 raSa diri ni tak mampu nak lalui..
macam2 perkara yg jadi..
n mcam2 bnda perlu diselesaikan..
uRrrgghhhh...
tension kadang2.. tapi still ceriakan diri..
malas nak pikir bnda yang buat kpala jadi serabut..
klau tak nanti leh jadi gila...
hukhukkk..




tak nak la jadi gilaaaaa....sia2 blajar 5 taun stgh! 
dah mcm nak jd doktor plak..
kuii333...
sape kata nak jadi cikgu skrg snang?? susah tauuu...tnsiOnn pun ada!
hope dipermudahkan segala urusan..
Aamiin..

minggu depan aku ada pmbentangan kajian tindakan (VIVA)
aku harap sngat yang penilai2 ak msa pmbntangan dibuat nanti diorang okay..
n soalan yg bakal ditanya mudah2..
smoga Allah melancarkan urusan aku nanti
 serta permudahkan aku utk mnjawab sgala prtanyaan..

Fatin...cHaiyOkkk3... :) 

pembentang no.2 dripada 19 orang! cepat2 la habis...pheuuww..








2 comments:

Baby Hello Kitty