CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, January 22, 2011

2011..seGaLanyA bErmULa..




dah lama rsanya tak menulis bloG nih..
rasa mcm2 benda plak yang mau ditulis...hehe..
2011..idup brmula di rumah baru..
sangat bahagia rsanya tnggal bersama 3 lagi housmate yg sngat serasi n memahami..
bnyak prkara yang berlaku..
maybe da hikmahnya..
"bnda" yang tak elok dah g jauh..
bagus la...kami rsa eppy je..
lagi rasa syukur sbb kami lagi bahagia..

lantak la pe yg org akan pkir dr apa yang diorang dngar..
xkisah pown..
Allah tahu segalanya..
yang salah tetap akn dapat habuan..
ermmm..
Alhamdulillah..aku di pihak yang benar.. :)

to all my hOusmate..
nanti dah kua elaun kte g jalan2 yek..
kte hbiskan masa sama2!!
sukanYa!!..


rumah contoh..hahahha..

ats ni bkn rumah saya tau..sje je mcm cntik..tu yang buh..
hahhahaa..
ok la..
daaaa~~ :0

No comments:

Post a Comment

Baby Hello Kitty