CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, January 22, 2011

MaKan AnGin.. :)

semalam 1 ari g berjalan2 dekat seri iskandar sampailah ke lumut.. sbnrnya tujuan ke sana nak ikut my syg g tgok umah sewa dia ngn kwan2 dekat Taman Teknologi Seri Iskandar.. diorang prktikum selama 3 bulan..so kena la sewa 2 rumah..ipoh n seri iskandar.. terpksa la brkorban wlaupun prktikum dekat Parit.. dduk rmai2 kan..kena la consider dngn orang lain jugak.. demi kwan2 berkorban skit pown xperlu berkira kan.. :) bagus la mcm tuh..hehe.. smgat setia kawan diorang kuat sangat..suka tgok!!


rumah diorang betul2 dlm nih..lepas pintu gerbang..

Alhamdulillah..
rumah yg diorang dapat cantik n baru..
iyela kan..tmn baru lagi.. so berbaloi la ngn sewa pown..
xpela..kua duet sorang skit kan..
thnks to my frenz MIRA sbb tolong diorang cari rumah nih.. :)


lepas dah tgok umah kami terus ke Teluk BAtik..jalan2 dah alang2 satu jalan.. 1st time aku g sana..cntik tmpat tu.. monyet pown banyak!! hehe.. isau gak nmpak monyet gaduh..huk3.. tkut kena serang.. :) aku xmndi pown..just jalan2 smbil makan..haha.. smpat beli ccur cmpedak, air, aiskrim..nGEe~ budak2 yg laen mndi la..sbb aku xbwak baju.. lgpon tgh pnas xsyok rsanya nak mndi..hehe.. kat bwah ni ada beberapa kping gmbar panorama dekat Teluk Batik.. :)





cantik kan? heheh..

malam tuh pulak ktorang g gudang al-Ikhsan dekat jeti lumut tuh..murah2 sangat baju bRand Adidas n Nike kat sana..ptot budak2 tuh suka g sana..hehe.. budak pJ kan.. aku bleh nmpak riak muka diorang ble dtng sana tnpa duet..mklum la elaun xmasuk lg..haha.. agk kelakar sbnrnya!! :) smua urut dada je ble tgok..nk swuh diri tuh brsabar smpai elaun masuk..haha.. smua muka teruja je tgok barang2 kat sana smua hrga separuh je.. :) xpela..nti elaun dh kua kte g sana lagi tau.. sronok dpt jalan rmai2..hehe..

xpela..nanti tau kte jalan2 lagi kat sana..
smalam pown dh tahan my syg dr beli sweater..cian dia..
hahahha..yela duet xbnyk xpyh la beli lg kan..
hehehe..kmpunan dia..
cian kamOo!!
:)

nanti ek beli..sabar tau!!
bestnya!! nak jalan2 lagi mcm semalam..hehe..

4 comments:

  1. siyes cntek teluk batik tue...
    nk g gak =)

    ReplyDelete
  2. im follwing ur blog ready.. :))
    nice!!

    ReplyDelete
  3. cantiknya..x pernah lagi sampai kat situ

    ReplyDelete
  4. nazirah: hehehe..cntik kan? 1st time akak g sana.. :)

    misz arora: okay dear!! hehe..thnks ye..

    misz lulu: 1st time tuh..hehe.. ada masa g la..mcm2 aktiviti leh buat kt sana.. :)

    ReplyDelete

Baby Hello Kitty