CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, February 14, 2011

..mEsti baCa.. *takUt tErkena!!*



mIngGu lePas aku g JusCo bErdua nGan aUni..jalan2 je..boring dOk umah!! time kat fOodcOurt jUsco tuh..da sorang laki ni tGur.. dalam umOr awal 40an mcm tuh la.. pkai baju itam n ksut ala2 kulit mcm tuh.. rmbut dia jarang2 ckit.. dia mcm selekeh je.. dia pnggil ktorang.. "adik2..pkcik nk tmpang tnya bleh??" aku pown benti la jap..ksian nk tlong org tuh.. auni pown ikut.. aku ingatkan auni xpasan pkcik tuh pnggil..rupa2nya..

aku pOwn tnya la pAkcik tuh.."nak Tnya pe pkcik??" n then tbe2 dia ckap.. "Ya Allah adik..beSarnya kBEsaran ALLAH tuh..muka adiK sbiJI mcm muKA aRwah adik anGkat pkcik.." aku pe lagiii..aiiKk?? mcm dh lari dari tajuk je pkcik nih..tp tu just ckp dlm ati jela.. dia pOwn bebel la.. "pkcIk xsnGka jUmpa adik kat sini..adik Nak x jadi adiK angkat pKcik??" dia ckp lagi yg dia blajar agama la..siap tnya nama, umo, stdy mne..n bla bla blaaaa... bnyk gle mrepEkk!! tnsiOn gak La aku...pKcik nih biar bEtuLll?? siAp nAk bWak aku g mNe ntah.. nAK jmPA famIly sgAla.. yg si auni diam je xtGok pOwn pkcIk tuh..huhu.. mYbe dh daPAt aGAk kOt..huhu..



aku peniNGgg!! bInGunGG!!


ktOrang dIam je dnGar dia memBebel..aku xgtau Pown mkLumat diri aku..tAkut la jUgak.. Lama kTorang diam dePan dia..yg pkciK tuh xhabis2 membebel..huhu.. last2 dia tNya..mcm mne adikk? nak x jAdi aDik anGkat pkCik?? akU terUS cakaP..xpela pkcik..saya xNAkkk!! teRus aku buat mUka bLURr n bLah je dARi siTu..takUTnyaa!! huhu.. terUs jaDi xsEdap ati tau..huhu..

aKU xpasti nIAt pkcik tuh pe..taPi mcm xBleh pcaya je.. dia tnYA aku soWanG je msaLhnya.. AunI dia xtNYA pown.. ble dh g jAuh dr Pkcik tuh..tBe2 auni tnYA aku.. "nape k.ftin benti tadi? auni dngar dh pkcik tuh panggil..tp aunI buAt xTAu je.." aku la sAlah..huhu.. Aku ajAk aunI beNti..akU niAt nakk tOlong..xSangkA jaDI laIN pLAk..huhu..

kEesOkkan arI nya kwAn aku ctEr dia pOWn tErkena jgak kat Jusco..kat Popular..dePAn FOOdcOurt jgk..huhu.. ayat pkcik tUh sbiji mCm dia cAkap kat aku!! nmpak sngat la pkcik Tuh da nIat xBAikk..huhu.. takUTnya..naSib aku xlaMA doK dnGan pkcIk tuh.. tKut kne PUKAU je..wAaAaa~~ :( takuutnYAA!! pAas ni sErik dAh nk Benti bLe orang Panggill!!


**sOO..ati2 lah ek kpd saPE2 yg tErjumpa pkcik Tuh..jAnGan tErpedya**
ni kat JusCo iPoh tau..xtau la tmpat lenn..
takUUttt!! smpai skrg teriNGat..sEram seJUKk!!

10 comments:

  1. kak lily pn kna jgk!
    mula2 tu kak fira yg kena dl.kt dlm popular.ms tu kak lily xde kt popular tu.nsib baik kak fira da cerita da psl pkcik tu..
    bila pakcik tu mai dkt kak lily, mula2 tu pelik la jugak.tba2 je.ingatkn nak tnye pape.tup2 die ckp ayat sama sbjik mcm kak fira kena..huhu..
    mmg bimbang jgk la.tkut tkena pukau..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ari tuh fatin jumpa lagi laki tuh..tp kat hosptal..
      mcm tuh jgak la dia..guna ayt tuh lagi..
      terus lari la ktorang..

      Delete
  2. Replies
    1. betul tuh...tuh yg kena bgtau..
      sbb skrng pakcik tuh mrayau2..

      Delete
  3. Ermmm.agagaga . pak cik tuh umo brape? mesti mude lagi sbb nak amik jadi adik angkat . lau anak angkat ok la gak :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak tau la umur bape...tp dr gaya n rupa dia mcm muda jgak.. tp tak muda sngat la.. dlm lngkungan 40 somthing.. :) tp tak kira la muda ke tua tetap takut! kalau nak amik jd ank angkt pun tak nak la..
      dia mcm da somthing je..

      Delete
  4. de jgak erk org mcm tu..yg peliknye rajen plak die pg jj tu kn akak?silap2 tdo kt situ je..klo niat xbaek tu mmg sume bnde bleh wat

    ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah...akak tak prnah jumpa dia sblum ni. kat jj plak tuh..
      tmpat yg rmai org mcm tuh la dia suka dok..
      akak dh jumpa 2x dah..ayat dia still sama mcm tuh la..huhu..

      klau dh memang da niat tak baik pape pun snggup buat.. :)

      Delete
  5. Replies
    1. thank u... :)
      just for sharing...takut orang len terkena..

      Delete

Baby Hello Kitty