CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »


Wednesday, October 12, 2022

Rindu


 ..RINDU..

Lama sungguh tak menulis blog..

Makan tahun...bertahun-tahun lamanya..

Sibuk.. Ya tersangat la sibuk.

Zaman sekarang pula orang memang dah kurang menulis BLOG.


Kahwin..

Ada dua orang anak..

Menguruskan anak, rumah tangga dan kerja bukan la perkara yang mudah.

Aku suka menulis sebenarnya..

Tapi tula kekangan masa dengan tugasan di sekolah, 

memang tak sempat nak tengok BLOG ni.


Tiba-tiba aku teringat yang aku pernah ada blog

bila buka..

alahaiii rindunyaa...

RINDU nak menulis..

RINDU nak membebel dalam ni..


Harap rajin tu datang balik..

Boleh simpan sini cerita tentang diri aku dan keluarga..

Nanti anak-anak dah besar boleh la baca semua yang aku tulis..


AAMIIN...



No comments:

Post a Comment

Baby Hello Kitty