CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »


Monday, November 15, 2010

hARii Raya Haji.. & cUti sEmesTer & umAh BaRu.. =)


sAmbiL2 meNunggi mY mum n si Panjang daTang (gelaran mak kt adik) hahahaha...*jgn marah*, aku aMik kepUtusan nk tUlis bLoG siKitt.. kt uMah nanti tak leh nk oN9 dah..huhu.. sedeYyyy!! =(
umah xda stremyx mcm mne nak oN9..harap g cyBer caFe je..hahaha..

tp xpela..xkisah poNnn.. tu buKan pOinnya..hehe..

pape pon aku saje nak wisH seLamat menYambut Raya haJi..
waLaupOn raya niih buKan sebUlan macam raya pUasa..hehe..
aku tak balik kmpung pOwn sbbnya kmpung jaOh..huk3..
raya pUasa pOwn belum tenTu balIkk kmpunG..ini kan Raya hajI plak Kan??
sediihnyaaa..~~ raya kat Umah je ngn jIran2..hehe.

balIk je cuti raya haJi nih..aku terus cutii smpAi tahUn depan tauuu!!!
yaHooOooo...sanGat2 seRonok ye..
cuti lama betOiii...
makan tidow je nantii akU kat umah..
meNambahkan bErat baDan!! hahahaa...

tahUn depan akU dh mUla ddUk uMah seWa..
sediHnya rAsa sbb daH lama Kan doK hostel..mcm nE la khiDupan akU kaT Luar..huk3..
tadI barU lepas salam rOmate aku..last la nk jmPa dia..
pasnI doK lua dah..
raSa mcm naK nanGes je tadi..

*Leen...aKak syG leen sanGat2 tauu!! nantI klau senanG akak mEsti datang Bilik sBb k.nOra doK hostel laGi.. =) lEen rOmate yanG baIk sanGat..berTuah aKak dapat Leen.. Jaga dIri tau leen!! mUahhhxx!!*

To My Laling..ati2 yekk bawak mOtor tuh.. Jangan lajU2 saNgat bawakk.. Orng sNtiasa dOakan dia sElamat!! =)
taOn dePan kite jUmpa lagii tau..hehe..
janGan nakaiii2 ekk...

ok laahh smUaa..nak tUtup lptOp dh nIhh..
maK daH nk samPaii..
Bubyeee...
Salam semUaa..
=)

*dOakn perJalanan saya Balik denGan seLamat ek..*


2 comments:

  1. salam..
    kak fatin, baru tau ad blog... hahaha

    tq follow...

    ReplyDelete
  2. Waalaikumussalam... =)

    hehehhe..ur welcome!! xda pape pon lg kt blog nih.. thnks follow k.fatin..

    ReplyDelete

Baby Hello Kitty