CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »


Sunday, October 6, 2013

Gaji Pertama


Assalamualaikum..

dah lama rasanya tak update blog ni...
Almaklumla, sejak dah kerja ni makin busy plak nak uruskan kerja n murid..
wlaupun tak la sesibuk cikgu di semenanjung,
kerja sbagai seorang guru tetap banyak..

Genap 2 bulan aku di sekolah ni
aku dah boleh rasa gaji sendiri.. Alhamdulillah... =))
seronoknya biler dapat rasa gaji hasil titik peluh sendiri..
tambahan lagi boleh diberikan pada mak n ayah yg ada di kedah..
Ya Allah...sumpah aku rindu dengan keluarga aku..
berair mata tatkala aku menulis entry ni..
Ya Allah..tabahkanla hatiku..

Dapat je gaji pertama cepat2 aku terus bank in guna Maybank2u
nasib la boleh bank in scara online. Mudah kerja aku..tak perlu keluar..
mak ayah rasa terharu dapat merasa gaji anaknya sendiri..
dapat jugak aku membalas jasa mak ayah yang dah berhabis duit
sepanjang membesarkan aku..

mana taknya aku tak pernah bekerja seumur hidup..
walaupun masa skolah menengah dahulu..
ini lah gaji pertama aku sepanjang aku hidup 24 tahun..
tu yg excited lebih..
=)

Ok la..smpai masa aku nk masuk kelas mengajar..
mendidik dan terus mendidik..

jumpa lagi untuk entry seterusnya..
hope aku diberikan kekuatan untuk menulis lagi..



~jadual bulanan pembayaran gaji utk kakitngan kerajaan~





3 comments:

  1. Comelnya suda blogmu fatin. <3! nant free2 aku pun mo rest d skola smbil kasi kiut2 blogku mcm ni. Cantik btul!

    ReplyDelete
    Replies
    1. adooii zila...lama sudah ni ak nda bukak... lupa jugak mcm mana mau kasi cantik2 gini.. zaman study sja rajin update..hehee..

      Delete
    2. adooii zila...lama sudah ni ak nda bukak... lupa jugak mcm mana mau kasi cantik2 gini.. zaman study sja rajin update..hehee..

      Delete

Baby Hello Kitty