CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, August 6, 2012

DLCW anda HEBAT!

baru2 ni msti ramai yang tengok perlawanan badminton olimpik kn?
perlawanan di antara Dato' Lee Chong Wei dengan Lin Dan dari negara China..

sangat nerbes okay tengok perlawanan tuh..
macam kite plak yang main..
punya la smngat! :)
tu la namanya smngat anak Malaysia...eCeceecee..
heheee..

persaingan sangat sengit antara dua..buatkan semua tertanya2 n menjerit masa perlawanan..
klau tengok kat mamak riuh habisss...
tak sangka..akhirnya Lin Dan menang dengan jarak mata yang amat tipis..
pasti ramai yang kecewa kan??

tapi bila kita tngok balik perlawanan tuh...
saya tabik springgg tngok smngat yang ditunjukkan DLCW ketika tuh..
bertungkus-lumus nak kejar emas buat Malaysia..
tapi nak buat macam mana..
rezeki tak berpihak pada beliau..pingat perak yang berjaya diperolehi..

takpe..beliau tetap hebat di mata semua!
kagum dengan usaha yang ditunjukkan..beliau dalam twitternya memohon maaf sbb kekalahan tersebut..
kesian pulak tngok DLCW ni..hurrmmm..
kita tak patut salahkan beliau atas kekalahan ni mcm yang ssetengah pihak buat..
beliau dah usaha...cuba kita di tmpat beliau..
mcm ada beban besar dekat bahu ni kite kne pikul masa berlawan..
kan3? 

pape pun Dato' Lee Chong Wei...anda memang hebat!! 
:))



beliau sangat kecewa ketika Lin Dan memenangi perlawanan tersebut



air mata beliau meleleh saat diumumkan kemenangan pingat perak..
sedih tak dapat bawak balik emas untuk Malaysia.



 bersama dengan pemain lain yang turut mendapat pingat..


.::: TAHNIAH DLCW UNTUK PINGAT PERTAMA BUAT MALAYSIA :::.

ANDA TETAP PEMENANGNYA!!



2 comments:

  1. betul 2x.. sngat2 hebat kan! sntiasa menaikkan nama Malaysia! :0

    ReplyDelete

Baby Hello Kitty