CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, August 15, 2012

Malika Saba

Slurrrpppp...

"fUhh~ sedapnya nasi dekat kedai ni...
lembut betul beras dia...panjang2 plak tuh beras yg diorang guna..
puas hati la makan sini..
berbaloiii!"

cuma satu je..layanan dia yg kureng ckit..
pastu diorang ni tak bape fasih sngat nak ckap bhasa inggeris..
bhsa melayu lagi la kan!!

tu kata2 dari kwan2 aku yang berbuka puasa dekat kedai nasi arab.
kedai ni betul2 dekat blakang bangunan MBI kat Ipoh..
bngunan dia agak pelik sbenarnya..
1st time dtg ktorang jadi takut nak masuk..macam pelik je..
heheheee...
tapi ble dah masuk dalam, okay la tmpat dia..
nOt bAd~
seLEsa untuk makan..

luar je okay nmpak agak pelik! 
heheee..

jOm kita intai gmbar kat bwah ni.. :)



okay...ni la kedai dia.. bngunan dia dekat tengah2 antra jalan n padang. unikk..



ni antra menu yang ada..uniknya smua hrga nombor genap n takde sen2 kat blakang.
tak tau nape.. :)

ni pulak antra menu yg kami ambil..



ni roti mullawah.. Rm3 utk yg besar. 
memang besar giler okay! tapi sedap..lembut.. 



ni antra yg popular.. Chicken Mandy (Half) Rm16..
dia dh ptong2 ayam tuh.. bleh makan 3 orang! :D



ni salad..harga tak ingat plak..kwan yg order..
:)

overall sngat sedap mkanan dekat sini..
puas hati..
and
sape2 nak dtg Restoran Nasi Arab Malika Saba Ipoh bleh la, ni nombor kedai tuh.. :)


 

 okay lah..sje nak share..
orangnya mmg kuat mkan kan? heheee.. :)
try la..tak rugi pun..

bye2!! 


No comments:

Post a Comment

Baby Hello Kitty