CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, August 9, 2012

Video Menarik

tadi dok baring2 sambil kodek2 yOutube..
dah bosan kan..dok sorang plak tuh..ni la jadinya..
terjumpa la link video2 nih..

menarik untuk ditonton..tmbah2 kalau kita menghayatinya..
sedih ada...gembira pun ada..
tak tau la sape yg buat video nih...
macam kisah hidup orang pulak...boleh mnangis kalau tengok betul2.. 

pastu terus la downlOad...n skrang nak share ngn korang semua..
tengok la...best! 

:)

video

ni tajuk dia "Awak saya pergi dulu"
sedih...kisah cinta antara dua..tapi tak berpanjangan..


ஐ©† εïз♪ღ♣ ♠•± °•ิ.•ஐஇ *×ஐ©† εïз♪ღ♣ ♠•± °•ิ.•ஐஇ *×○▫


video

ni pulak tajuk "kita ingat lagi..."
sedih jugak...kisah seorang anak dengan ayah yang dia sayang...
:(


ஐ©† εïз♪ღ♣ ♠•± °•ิ.•ஐஇ *×ஐ©† εïз♪ღ♣ ♠•± °•ิ.•ஐஇ *×○▫


okeyhh..ni video yang terakhir..
da bnyak lagi nak share sbnrnya..tapi berat nak masuk bnyak2..
tengok la kt yOutube ni..
 :)


video

ni video "Terima kasih awak"
video tentang kisah seseorang yang mempunyai perasaan suka.. 
tetapi disebabkn ego...
akhirnya.....melepas orang yang dia inginkan.. 


ஐ©† εïз♪ღ♣ ♠•± °•ิ.•ஐஇ *×ஐ©† εïз♪ღ♣ ♠•± °•ิ.•ஐஇ *×○▫


Sekadar untuk berkongsi..
sHaring is Caring
:))




No comments:

Post a Comment

Baby Hello Kitty