CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, May 22, 2010

LunCh tiMe!! =)

=) kat dunia ni..bukan manusia je yg makan tengahari.. haiwan pon makan jugak tau!! dapat teka tak pe yg ak nk smpaikan ni?? ngeee~~ cepat2 pikir kan.. :P
sperti yang kte smua tau..mknan tu sgt pnting kan? kte kena mkn tengahari tok dapatkan tenaga.. tenaga tuh kte perlu kan untuk buat kerja.. mcm haiwan jgak..tnaga perlu untuk mereka teruskan hdup!!

=) baru2 ni terjumpa beberapa keping gmbar gelagat haiwan masa mkn tengahari!!
comey sgt..kiut miut!! hehehe.. ak nk kongsikan b'sama.. njoy ok.. ;)


yang ni hamster..comey kan!! epy je muka dia dpt mkn.. =) siap knyit mata g..kih3..

yang ni plak kura2..wah epy nya hdup dia..mkn strawberi!! ak pon jrang nk makan buah ni.. kcuali g cameron..huhu.. jelez!!



gmbar ni di ambil pada jarak dekat..
nmpak tak burung tu gget kacang dlm mlut dia? hehhe
sgt2 comey.. =) knyg ke dia mkn tu je ek?? :P



ada lagi nih..jap ek.. ngee~~ =)


tgok monyet ni plak..dikelilingi ngn buah!! smpai dia pon xtau nk makan yg mne..heheh.. nk cikit!! =)


tgok sekawan haiwan ni..b'kongsi mkanan sama2 dgn kwannya yg len.. terharunya. =(
klau kte kdekut sgt kan? mkn pon nyorok2.. tp tgok la haiwan ni..ermm.. renung2kan lah.. :)

=) dh tgok dah? mcm2 ragam kan.. sbnrnya ada lagi yg nak dimasukkan...tp xsempat plak..

=) nti ada masa lagi..mne tau smpat plak nak masukkan gmbar ragam manusia yang tgh mkan..hehhee.. msti ada yg nk tgok.. nantikan jela ek.. :P
Baby Hello Kitty