CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, May 22, 2010

~ seLamAt maLam seMua!! =) ~

>> jam lappy ku skrg mnunjukkan pkul 12:20 pagi.. dah masuk hari Ahad pon..sok dah exam!! tp aku masih smpat berblog lg kan..ngee~~ persoalannya..stdy dh habis ke? :P malam ni ak rasa sunyi je maktab aku nih..mybe sbb exam kot.. ntah la.. xdengar suara org plak..wlaupun aku dok aras pling bwah.. just kdengaran bnyi keta n motor lalu lalang.. mybe smua tgh kusyuk kan study.. bagus2 nya budak mktab nih!! =)

>> awal lagi ke aku ucap slamat malam nih?? hehhee.. slalu mmg aku tdo awl pon..mcm xsedar diri je nak exam.. :P *b'henti jap..laling call!!* =) dia call kejap..sje nk dgr sore ak katanya..huhuu.. dh topup plak kan..ngeeee~~
smbung blik pnulisan ak nih!! ceh2..hehe.. semangat!! Ak rasa awal lagi nih sbnrnya nk wish gud nite.. kan?? mlm kn masih muda.. (bak kta org muda skrg) hehee..

>> sbnarnya post ak nih berkaitan ngn tidow!! tapi bkn org tido wktu mlm je kan.. petang pon ada.. senang kata waktu siang lah!! tp slalu klau nk tdow msti lah kt tempat yg slesa kan.. betul x?? nak katil yg ada tilam empuk la.. org tua2 cakap, tdo atas lntai je nanti mkn tulang.. betul ke?? tp skrg dh mcm2 tempat org leh jadikan untuk tdo.. janji leh hlangkan ngntuk..

>> tapi sbnarnya ada yang bleh tidow di khalayak ramai..atas jalan pon ada tau!! nape..xpcaya ke?? nti tgok lah gmbar2 yg nak di tunjukkan.. =) jgn t'kejut dh la ek..
tapi tu bkn kat negara kte ni lah..xpasti ngara mna, tp ianya mmg berlaku..
p/s: rakyt negara nih msih waras lg kan..hehehe..

>> jom la tinjau2 gambar dekat bwah nih!! =) slamat menonton..hehehe.. :P


dalam tren..kelakar kan? habis la org sbelah akn jadi mngsa!!

yang ni lagi lah..ngn keadaan dduk mcm tuh.. slesa ke? klau aku tergeliat hbis tengkok nih!! huhuhu..
p/s: tapi dia mcm lena sgt2 kan? hahaha.. pai t'nganga mulut.. :P



ni plak yang paling dhsyat pernah ak jumpa!! huhuu.. tak pasti samada betul ke tak gmbr nih..t'pulang la nk pcaya or tak.. =)


agak2 smbil tunggu awek pon leh tdo kan..nk mngisi masa terluang!!




yang ni pown agak kelakar..hehe.. tgok la aksi dia tidow tuh.. kaki pon dh jadi bentuk huruf 'v'..hahhaa..

yang ni aku xdpt nk kesan plak nape..haha.. bleh plak nk tdo kt bawah tangga mcm tuh.. pengsan xpe jgak.. tp tgok gaya tdo mcm nyenyak je!! hahaha..


>> kelakar jgak tgok gelagat org tidow nih..heheh.. buatkan aku rasa mcm nk tdow pon ada!! jam dh tnjuk pkul 1:00 pagi.. waaa~~npe xngntuk g nih!!
ak pon nk tdo gak..huhu.. perlu ke buat aksi2 mcm kt atas tuh baru dpt tdow?? Ohhh..tidakkk!! ak xnakk....huhu..
p/s: tak pon kena bca nota ilmiah baru leh tdo?? =) sory la ek muka2 kat ats nih..huhu.. bg korang popular ckit.. ngeee~~


4 comments:

  1. dasat la dorunk tdo!!!huhuhuhu

    ReplyDelete
  2. hahaha..tu la psal nisa.. nasib kt sini xda org buat prangai mcm tuh!! ngee~~ angkt g tnjung rmbutan je..=)

    ReplyDelete

Baby Hello Kitty