CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »


Thursday, February 28, 2013

Interview Done!!


Alhamdulillah...Alhamdulillah...Alhamdulillah..

tiada kata lain yg aku mampu ucap selain kata memuji kebesaranMu Ya Allah..
aku rasa Allah telah mempermudahkan urusan temuduga aku..
soalan yang ditanya tidak terlalu susah untuk diberi jawapannya..
penemuduga juga tersangat lah baek n bagus wataknya..
tidak garang n tidak la membuatkan diri ini berasa begitu takut n 'down'
setiap jwapan yg diberi diterima dngan baik..
wlaupun tdak smua jwapan tepat..

aku rasa dipermudahkan krana:

1. tiada soalan fakta or isu pendidikan yg ditnya smasa tmuduga..
2. msuk ke bilik bersama 3 rakan sekelas aku n 3 lagi dari maktab lain..
yg pling penting smuanya prempuan.. :)
3. penemuduga sngat baik..mukanya menenangkan..hee
4. pemeriksa dkumen yg tbe2 rasa untuk msukkan aku dlm kmpulan yg awal..
ptutnya aku kmplan ke3.. 
5. Alhamdulillah..aku rsa kumpln ak soalannya lebih mudah dari kumpln ketiga..
yg spatutnya itu kmpln aku..
6. terjumpa pmeriksa dokumen trsebut di kedai mkan smasa srapan..
n then giliran lebih awal dberikan. (dia pun prasan aku kt kedai mkn)
7. wlaupun study last minit..Alhamdulillah smuanya dpt diatasi..
8. aku bleh balik lebih awal dr yg sepatutnya kerana dimasukkan ke kmpln yg awal..
9. dapat sesi pagi 7.30pagi, jadi mak tak perlu tnggu lama utk trus blik ke kedah..

sekarang aku harap yang aku boleh LULUS temuduga SPP nih..
yg paling penting aku dh usaha n buat yang terbaik

TAWAKAL n BERDOA SELALU

aku harap urusan posting aku dengan rakan2 yg lain akan dipermudahkan..
Aamiin..
yang mana dh masuk skolah tuh..tahniah! jalankan tgas dngan baik..
n pikul amanah yg dberikan seikhlas hati..

:)

chill yaaa!!



No comments:

Post a Comment

Baby Hello Kitty