CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, February 18, 2013

Kejutan yang Mengejut :)


Bismillahirrahmanirrahim...


haiii..hari ni tiba2 terasa nak coret sesuatu dekat blog ni..
semalam Sabtu 16hb Feb 2013 hari pertunangan aku telah berlangsung..
fUuhhh..mcm tk percya sbnrnya..
dlam masa 4 hari okay!
kelam kabut rasanya..

tapi Alhamdulillah..majlis berjalan dengan lancar..
n aku rasa lega sngat..
smuanya bermula apbila hari Isnin minggu yg sama sblum majlis..
parents n abg2 tunang aku tuh dtg umah..
hjat sbenarnya..diorang nk merisik..
tu takpe la..aku okay lagi..
tbe2 mak abah dia ckp diorang nak kami tunang sabtu ni jgak!

aku pe lagi...terkejut laahh! mak ayah pe tah lagi kan..
sempat ke dlm masa 4 hari nak buat persediaan!
smuanya berjalan dngan pantas skali..
betul la org ckp, masa tak tnggu kita..
mcm2 persediaan kena buat..yg pling pnting hntaran..
mkanan mak aku yg masak sndiri..anggaran utk 200 orang..
aku pun tak ketinggalan tlong smpai ke hari pertunangan..
letihhh sbnrnyaa..tapi lega! :)

dalam kelam kabut tuh family aku sempat siapkan semua..
terima kasih mak n ayah..
aku sngat2 perlukan diorang..berhari-hari ayah n mak tido tak lena sbb fikirkan mjlis..
biasa la kan..aku ank dia yg prtama brtunang..
pngalaman takda lagi..heee..

Akhirnya..smua selesai..
sekarang aku dah menjadi tunangan orang..
semua benda kena jaga..dari sekecil2 perkara..hbungan juga perlu dijaga..
semoga hbungan kami diredhai Allah..

kawan2..doakan la ek..
;)


p/s: nak tngok gmbar tak..nti kite upload key.. 


No comments:

Post a Comment

Baby Hello Kitty