CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, October 10, 2012

Congrat's and Selamat Pengantin Baru


 okay...sekarang kita dah pun dalam bulan Oktober..
sedar tak sedar dah tinggal sebulan je lagi aku kat IPG Ipoh ni..
i will miss my friends n my lecterure..
:(
sedih kan..biler dah 5 taun setengah hbiskan masa sama2..
tibe2 smpai satu2 masa, kte kena lepaskan semua nih..hukk3..
uWaaa~ pasni smua bwak haluan msing2..
hanya FB n Message penghubung time da posting nanti..
Doakan aku n kwn2 dtempatkan d skolah yang elok ye...
n cikgu2 pun hrapnya okay..

okay..tinggalkan dulu benda nihh!
back to tajuk utama! hahahaa...sbenarnya aku nak citer tntang kawen2 ni.. :)




ramai sbenarnya kawan ipg, senior, junior n kawan skolah..
yang akan mnamatkan zaman bujang diorang bulan ni n smpai ujung tahun ni!
wallaaweeehhh...memang ramai okay!!
heheheee...
kebanyakkannya semua memang dah kawan lama dekat IPG..
tUuuppp2 dh nak kawen! Alhamdulillah... :D

aku tumpang sronok jugak...biler masa aku akan smpai..
hehheeee..doa2 n terus doa supaya dipermudahkan segalanya..
InsyaAllah...Aamiin..

Ni antara rakan2 aku yang akan membina masjid tak lama lagi.. :)

Fateha & Salehuddin
20 Oktober 2012

Atiqah & Kamil
20 Oktober 2012

Nurulasfiza(kawan sekolah) & Hakimi 
10 November 2012

Dayana & Aiman
18 November 2012

Yusof & Qalbi
18 November 2012

 Fira & Faizal
24 November 2012

Nurul Hayati & Hatta
24 November 2012

Norhapiza(senior sekolah) & Azrin
24 November 2012

Aisha & Malek
26 November 2012

Hatta Nurul Hayati
1 Desember 2012


Asnuraida Ridhwan
1 Desember 2012


Malek Aisha
8 Desember 2012

Afiq(senior OUM) & Qomariah
9 Desember 2012


mana yang xda nama kat ats ni jgn kecik ati ek..hehee..
sbenarnya ak amik smua ni dalam event yg kat Fb tu..sape jmput aku je la..
nak tulis yg lain xcnfirm plak, tkut slap tarikh!

HEHEHE...




pape pon... 
memang ramai kan?? 
jemputan sana sini..hahaha..
aku tak janji boleh pergi ke tak..tapi aku akan doakan kawan2 aku ni..
semoga berkekalan hingga ke akhir hayat.. :)



jalanilah kehidupan rumahtangga ni dengan penuh kesabaran!!









4 comments:

  1. tin.....kate nak buat kipas2 aku!!!!

    ReplyDelete
  2. hahahhaaaa...kau nk kawen dah ke! mintak tolong budak kelas kite yang lain jgak.. jenuh aku nk buat sorang..

    ReplyDelete
  3. nnti kalau dh smpai turn jgn lupe jemput tau..hihi..:)

    ReplyDelete
  4. hehee...mesti la yunk.. jgn isau ek! nnti smpai msa akk jemput.. :)

    ReplyDelete

Baby Hello Kitty