CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »


Monday, October 1, 2012

Doa yang Tak Putus-putus


Alhamdulillah...

akhirnya ak berjaya mngharungi dekit2 yang paling aku takut..
sbenrnya bukan takut pe pun, 
cuma istilah pembentangan kajian tindakan..
 buat aku lagi gabra!!

mana taknya..
kte kena bentang kajian depan orang ramai n penilai2..
dapat pula penilai yang sememangnya kita takut...hakkk3..
tapi tadi tak sangka..
rasa sekejap je aku berdiri dekat depan kelas..
smbil pot pet pot pet..
bentang pe yang aku nak bentang.
knonnya dngn confident level yg tinggi!!
ceewaaahhhh..hakk22.
rasa mcam dah bleh convo terus,,,hahaha...




sbenarnya aku nak mntion dekat sini...
aku dipermudahkan sewaktu membentangkan kajian..
tak sangka..
penilai banyak memberikan penambahbaikan dalam kajian aku..
dan bukannya kata-kata yg melukakan aku..
syukur Alhamdulillah...
doa yang tak putus2 dr rakan mahupun pensyarah..

n yang paling utama doa ibu bapa..
wlaupun mak ayah jauh ada dekat umah, diorang sntiasa memberikan support..
mak yang sering mendoakan anaknya..
tak jemu setiap kali membaca surah Yasin..
 ketika anaknya berada dalam keadaan yang genting..
tak terhingga jasa mereka..



okay selingan! ni mak n ayah yg tercinta.. :)
time abg konvo..tahniahh!! 

smbung balik.. :)

tak lupa...sahabat yang sentiasa meredakan ketakutan 
saat menunggu giliran..
kata-kata motivasi mreka membuatkan aku brasa smangat..

untuk rakan2 yang lain..

GOOD LUCK untuk korang punya pembentangan!!
Usaha..Doa..Tawakal..

InsyaAllah akan dipermudahkan...
Aamiin...





No comments:

Post a Comment

Baby Hello Kitty