CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, October 22, 2012

Done!! K.I.S.S.M


Alhamdulillah...
baru lepas selesai menduduki exam KISSM...
Soalan tadi nOt bad la..bnyak jgak yang aku bleh buat..
soalan objektif je yang agak mencabar!
hUHUuu...

KISSM...

exam yang perlu diambil oleh 
semua pegawai baru Perkhidmatan Awam 
sebelum disahkan dalam jawatan.
WAJIB okay...sbb tuh aku berharap sngat aku lulus..
kalau tak kena ulang balik ambil dekat luar..
dengar kata lepas ni dah tak da KISSM..
digantikan dengan
Program Transformasi Minda (PTM)
jenuh pulak nanti...

kursus selama 2 hari betul2 buatkan aku rasa letih..
bukan setakat letih fizikal...mental pun letih..
duduk dalam dewan dari pkul 8pg smpai 4.30ptg..
fUhhh~tnsion gilerr..
pastu hari ketiga terus dengan exam..
tak mnyempat nak study semua..baca yang mana topik susah..

akhirnya aku berjaya menyudahkan semua tu..
exam tadi okay..hope sngat leh lulus..
tak nak amik kali kedua...

:(




fail yang diberikan time kursus 2 hari tuh..



name tag pun dapat jugak.. :)
cuma 1 je..makanan tak dsediakan..uWAaa~



ni baru dapat tadi..sijil kehadiran..
heheee..


MALAM NI..


READY FOR DINNER 
ANJURAN JPP IPG KAMPUS IPOH
MALAM GALA FOR G UNITS


*tak rancang dalam kepala nak pakai yang cantik2 n vouge2..hUk3..*





No comments:

Post a Comment

Baby Hello Kitty