CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »


Sunday, October 7, 2012

Makan Angin: AeOn Station 18 (Part 1)


Haaaaiiiii...
korang watpe hujung minggu macam ni...duduk umah je ke??
:D
tak bosan ke..hehe...

baru2 ni aku dengan kawan2 g jalan2..bOsan kalau dok umah..
tambah2 biler ramai yg balik kampung..
dah tinggal berempat ni, pe lagi..

jalan sakan lahhh!! 

tempat yang dituju...

Aeon Station 18 kat pengkalan...
Jusco yang paling besar sekali dekat Malaysia...




ni bukanlah 1st time aku g sini..sbnrnya banyak kali dah 
sejak praktikum n internship dekat Batu Gajah.. 
:) tak jauh pun dr sana..

banyak giler kedai dalam Aeon nih..wlaupun dah bnyak kali datang..
tak smua kedai aku brkesempatan nak masuk..
mana yang drasakan perlu je.. 

smpai je sana, tempat yang dituju 1st skali tempat makan! 
Kenny Roger's Rosters jadi pilihan..
:)

okay..sbelum mkanan smpai, bergambar dulu.. 



Kiri ke kanan : Mashi n Kak Nora



aku dengan Ima.. :)

best rsanya dapat peluang berjalan dengan kawan2.. :D
padahal bukan beli barang pun...hehe.




okayy! ni set yang aku makan... :)
Quarter Meal, ayam original...sedap n berbaloi dengan harga..
sekali termasuk air Summer (Mirinda + Ais Krim)

Harga dia RM 27.20 termasuk servive n goverment tag.

kalau dah keluar...kejenya makan!
dah nama pun suka makan..hehe.. tak kisah pe orang nak cakap..
badan masing2 n aku eppy dgn cara macam ni.. :D

tak lupa jugak..mkanan yang aku suka makan..
Tako Tao sejenis makanan Jepun!







 tak rugi beli...sedaaappp sngat! 
harga untuk 3 biji RM 4.90

aku amik ayam n cheese.. ada jugak udang, belut, abalon n sotong...

n then...
singgah pulak beli Mister Donut from Japan..
rasa donut tak la manis mcam Big Apple...roti dia kenyal2.. 
kadang2 aku pelik..mcm mana leh jadi mcm tuh..hahahhaaa...



pelbagai pilihan..pilih je.. :)




yang kt atas ni antara yang aku pernah beli... :D
sebiji berharga RM 2.40

kalau beli bnyak dapat la murah..
tapi aku just beli satu..nak hilangkan rasa kempunan tuh...hehheee...

Penatt seharian berjalan..sampai ke petang..
dan hasilnyaa...
aku just jalan2 n makan dekat sana..
barang pape pun tak beli..hehe.. :)

its Okayyy kan..
yang penting


...KITA ENJOY...






No comments:

Post a Comment

Baby Hello Kitty