CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, October 2, 2012

Mari lah Mari... :)


Okayyy!! 
Nampak iklan2 kt bawah nih?? :)

ni antra program yang akan brlangsung spanjang bulan Oktober ni..
kat mana??

IPG Kampus Ipoh..

*dah taun2 akhir nih, mula la rasa nk g semua program yang di anjurkan*
dulu mcm jual mahal..semua tak nak..heheee..
skrang dh xnak lepaskan pluang!
jOmm3...
boleh memeriahkan lagi...




okay! ni program derma darah..
IPG aku mmg tiap kali akan ada...pemurah kan budak IPG Ipoh nih??
siap nak bg darah lag...hUHuuu..

tp aku tak janji la kan..hahaha..
leh gak datang...tapi tengok je kOt...
sOrry..bukan xnak mbantu..tapi....

takut maaaa!! mOga2 satu hari nanti trgerak ati.. :)
InsyaAllah...

okay! lupa plak nk mntion..drma darah ni anjuran adik2 unit K16.. 
heheee..




yang ni plak konsert 1 Malaysia 1 Irama 1 Perjuangan..
..anjuran adik2 jnior H3...yg minornya muzik!

program ni mrupakan salah satu tgasan yang diorang kne buat..
mcam assgment la jgak..
kiranya kalau brjaya nihh..lulus la diorang..
kan33?? rasa2nya laahhh..hahaha..

tiket murah je... :)

untuk student n pnsyarah: RM 7
orang luar : RM10




okay yg ni plak program anjuran Biro Kerohanian dan Moral..
ada la gbungan ngn 
JPP, Jbatan Agama Islam Perak n Jbtan Pendidikan Islam n Moral 
IPG Kampus Ipoh.. :)

brlangsung 3 hari..mcm2 program ada..
artis pun ada dtang..
sOOoo...pe tnggu lagi.. :D


tak paksa n tak desak...*mcm sama je mksud??*
heheheee..
tak rugi datang...boleh tmbah ilmu, boleh menderma, n boleh hilangkan tension!

so pe tnggu lagiii..

jUmpa nanti okayyy!!
:D




No comments:

Post a Comment

Baby Hello Kitty