CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »


Tuesday, October 9, 2012

Google Earth


baru2 ni aku ada download satu software nih..
Google Earth..
kt sini kita leh search tempat yang kita nak tangok n cari..
lebih kurang peta la..

tp pe yang lainnya kt sini..dia best sbb kte leh tngok ngn jarak dekat..
teknologi kan??
aku leh tngok umah aku..tmpat korang dduk skrg..
mmg best laa..hehee..
klau search taip Eiffel Tower kt Paris tuh..
mmg leh nmpak sebijik2 la..
hahahhaa..

syok sbnrnya nak maen2 taip n search mcm tuh!!
:D
tak prcaya jom tngok.. 
hehehee... 
tp sbelum tuh install la dulu ek..



mcam kt atas ni..ni gmbar taman aku..
besar kan!! :)
tengok mcm ni baru nmpak kseluruhan taman..
kalau zoom lg dekat..leh nmpak umah aku yg mana..
heheheeee...
teruja gilerr..hahahaha...



yang nih biler di zoom dekat cikit.. :)
nmpak la umah aku yg mana..tp xleh la tnjuk kt sini..hehehe..
=P

jom kita tngok gmbar len yg aku smpat nak print screen tadi..
smngat nak tnjuk dekat korang tau!!
HAHAHAA...


kalau korang prasan yg kat atas ni Eiffel Tower..
yang kat Paris tuh..
heheheee..
*ni dari pndngan ats..sape pnh smpai dia tau betul ke mcm ni*



yang ni plak Litar Sepang..tempat slalu diorang buat lumba keta F1 tuh..
mcm tuh rupanya litar dia..cntik kan.. :)




yang ni kalau tak kenal xpyh dok Malaysia..hehehee..
Menara Kuala Lumpur..
nampk kan??
ni pndangan atas jgak..
:)

skrg dah bleh tengok mcm nih..ntah2 lepas ni leh nmpak org jalan plak kan..
silap2 leh nmpak mak aku brcucuk tanam depan umah..
hahahhaaaa..


 JUST KIDDING


tuhh je yg nak dkongsikan...bubyeee!! :)




No comments:

Post a Comment

Baby Hello Kitty